logo

شرکت فناوری اطلاعات ژیوار

ما تیمی متشکل از افراد متخصص داریم که علاقه‌ی شدیدی به تکنولوژی روز بین همه‌ی ما وجود دارد، کار تیمی را خوب می‌شناسیم و برای داشتن بهترین تیم، ژیوار را بر پایه اصول شش گانه رشد، مشتری محوری، شفافیت، احترام، گسترش دانش، توجه و تعهد به مسئولیت‌های اجتماعی گسترش دادیم.
info@jiwaronline.com
09125548314

سئو و بهینه سازی سایت

بهینه سازی سایت (SEO) در واقع به معنی انجام تمام فرایندهای برنامه نویسی ، محتوای سایت و عوامل خارجی است که در جهت افزایش بازدیدکننده وب سایت یا افزایش ترافیک انجام میشود تا نتایج بهتری را در گوگل و سایر موتورهای جستجو کسب کند. در کلیه پروژهای طراحی سایت اختصاصی ژیوار بهینه سازی برای گوگل انجام می شوند.

سئو سایت

با توجه به اینکه امروزه گوگل جزو برترین موتورهای جستجو محسوب میشود. بیش از ۸۰ درصد کاربران اینترنتی گوگل را مطمئن ترین راه برای بدست اوردن پاسخ خود در فضای اینترنت قلمداد میکنند بهمین ترتیب اکثر مدیران وب سایت ها بدنبال راهی برای کسب رتبه نخست در گوگل هستند زیرا کسب رتبه در این موتور جستجور به معنی رونق تجارت انهاست. عوامل بسیاری در بهبود وضعیت سایت شما تاثیر دارد که میتوان به دو دسته عوامل داخلی و خارجی اشاره کرد. عوامل داخلی شامل رعایت اصول سئو در کدنویسی قالب ، درج محتوا با توجه به پریود زمانی مشخص و  سرعت بارگداری سایت… بنابراین برای قرار گرفتن در رتبهای بالا انجام تمام این مراحل حیاتی است.

بطور کل میتوان سئو را فرایندی برای بهبود عملکرد سایت براساس استاندارد های موتورهای جستجو نامید که برای جذب بازدیدکنندگان انجام میگیرد. همچنین میتوان با از بین بردن مشکلات کد نویسی و قالب سایت و کلمات بکار رفته در متن و محتوا و تا لینک های ورودی به سایت شما به نتیجه دلخواه رسید.

هدف از سئو

هدف از بهینه سازی سایت مطلوب نشان دادن صفحات سایت برای ربات های گوگل است که در وحله اول به سادگی بتوانند به تمامی بخش های سایت دسترسی داشته باشند و در مراحل بعد محتوای یونیک یا اختصاصی را به بانک اطلاعاتی خود بی افزاید که این امر باعث میشود گوگل سایت شما را در رنکینگ خود قرار دهد اما قرار گرفتن در رتبه های نخست با تکنیک های اعتبار سنجی گوگل سر و کار دارد که میتوانید با ارتقای امتیاز دامنه در رتبه اول گوگل قرار گیرید.بنابراین سیل عظیمی از متقاضیان کالاها و خدمات شما به سایت شما هجوم خواهند اورد که باعث بازدهی پیش از پیش کسب و کار شما خواهد شد چرا که ما اعتقاد داریم با رعایت اصول کسب و کار خود  ۵۰ درصد از افراد که از طریق گوگل وارد وب سایت شما میشود بدون شک مشتری شما خواهند شد.

سئو وب سایتچرا ژیوار را برای بهینه سازی سایت انتخاب کنیم

ژیوار آنلاین پردازش با بیش از پنج سال تجربه و متخصصینی با مدارک معتبر آکادمیک  در سطوح کارشناسی ارشد از برترین دانشگاها و اشنایی کامل با استانداردها و الگوریتم های گوگل با کیفیت ترین و تخصصی ترین خدمات بهینه سازی و سئو را به طیف گسترده کاربران خود ارائه خواهد داد. مجموعه ژیوار با مشاوره رایگان و انالیز وب سایت مورد نظر و بررسی کلمات کلیدی هدفمند با بازدهی بالا قدمی نو را برای تجارت شما به ارمغان خواهد اورد.

ساختار خدمات بهینه سازی ژیوار بر اساس راهنما و تکنیک های رسمی گوگل تعیین میشود. این ساختار شامل چارت بخصوصی است که کارشناسان ما را ملزم به یاری رساندن در دراز مدت به کاربران میکند که این موضوع باعث میشود وب سایت هایی که از طریق ژیوار پردازش سئو شده اند در دراز مدت بیشترین بازدهی را در زمینه کاری خود کسب کند. نمونه کارهای پیام آوا مهر رضایت کاربران در بهینه سازی سایت است که میتوانید از طریق همین صفحه مشاهده فرمایید.

خدمات بهینه سازی سایت ژیوار

مراحل خدمات ژیوار مستلزم بررسی وضعیت سایت و تحلیل رقبای شماست که میتوان راهکار علمی و قابل اندازه گیری ارائه نمود که خدمات شامل

  • بررسی سایت و مشکلات ساختاری و کدنویسی قالب و راهکارهای تخصصی
  • تحلیل رتبه رقبا در موتور جستجو
  • مشاوره تولید محتوا و اموزش اصول مقاله نویسی
  • انتخاب کلمات کلیدی مناسب با بازدهی بالا
  • رعایت تکنیک های سئو جهت افزایش CTR و رنکینگ
  • نحلیل و بررسی بهبود نرخ تبدیل سایت
  • بهبود رتبه سایت و قرار گرفتن در صفحه اول گوگل
  • نیروی انسانی زبده جهت شبکه سازی محتوا و شبکه های اجتماعی
 

عامل اصلی موفقیت یک وب سایت کسب رتبه اول در گوگل است که باعث رشد فروش ارتقای تجارت میشود. چنانچه وب سایت شما با مشکلات افت رتبه یا قرار نگرفتن در صفحات اول گوگل روبه است میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم جهت توسعه و پیشرفت وب سایت شما ارائه دهند.