logo

شرکت فناوری اطلاعات ژیوار

ما تیمی متشکل از افراد متخصص داریم که علاقه‌ی شدیدی به تکنولوژی روز بین همه‌ی ما وجود دارد، کار تیمی را خوب می‌شناسیم و برای داشتن بهترین تیم، ژیوار را بر پایه اصول شش گانه رشد، مشتری محوری، شفافیت، احترام، گسترش دانش، توجه و تعهد به مسئولیت‌های اجتماعی گسترش دادیم.
info@jiwaronline.com
09125548314

طراحی سایت تبلیغاتی

طراحی سایت تبلیغاتی در دنیای امروز که  سرعت و رقابت، دو اصل مهم در فعالیت‌های تجاری و صنعتی محسوب می‌شوند، وجهه ی عینی و کاربردی به خود می گیرد. برای رشد فعالیت‌های تجاری خود، باید سطح کیفی و میزان فروش محصولات خود را افزایش دهید. برای افزایش میزان فروش و بازاریابی، بایستی با مکانیزم و تکنیک های  صنعت تبلیغات آشنا بوده و یا از مشاوران و متخصصان این امر یاری جویبد.

طراحی سایت تبلیغاتی و دنیای مدرن امروز

امروزه صنعت تبلیغات دانش رو به رشد و گسترده‌ای است که بسیاری از کشورها هزینه‌های هنگفتی را به آن اختصاص می‌دهند. در کشور ما، همچنان نگاه کهنه بر تبلیغات حاکم است. تبلیغات بعنوان یک فرایند ارتباطی دارای ساز و کارهایی است و جهت انتقال پیام‌های تجاری، خدماتی و یا غیرتجاری سنجیده، هدفمند وگاه تعمدی بکار می رود. با این مفهوم تبلیغات با هدف تغییر نگرش، ایجاد اعتمادسازی و ترغیب مخاطبان به خرید یا استفاده از خدمات به کار می‌رود. تبلیغات به سبب هدفمندی به انواع فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، تجاری و تفریحی و هنری تقسیم می‌شود. همیشه تبلیغات در تمامی شرایط، بخش اساسی از فرآیند تولید و فروش محصولات بشمار می رود. در حقیقت بدون استفاده از تبلیغات محصولات و یا خدمات شما ناشناخته باقی مانده و یا به سختی شناخته می شود و دیگر شما نباید امید چندانی به فروش موثر آن داشته باشید و یا انتظار داشته باشید که از این طریق سود بالایی را کسب نمایید. در همه زمینه های فوق طراحی سایت تبلیغاتی با توجه به کارکرد و محتوای خود می تواند پیاده سازی گردد.

web-advertising (1)

طراحی سایت تبلیغاتی در گروه های مشاغل و صنعتی از جمله : خودرو، تاسیسات، لوازم الکترونیکی و صوتی و تصویری، املاک، شرکت های خدماتی، بازار کار و استخدام، تولید و پخش مواد غذایی، آموزشگاه ها و .. کاربرد بیشتری دارد.

ابزارهای تبلیغاتی و روش های نوین

تبلیغ یکی از مکانیسم های ارتباطی بوده و هر فر یا شرکتی و سازمانی می‌خواهد فعالیت های خود را تبلیغ  کند و در بازار رقابت بگوید: من هم هستم.

برای شناساندن خود، تولیدات و خدمات ابزارهای مختلفی وجود دارد از جمله : تبلیغات محیطی مانند بیلبوردها، تابلوها، لایت باکس ها و …، تبلیغات در شبکه های تلویزیونی و شبکه های ماهواره ای، تبلیغات چاپی مانند تراکت، بروشور، کاتالوگ و …، تبلیغات دیجیتال، تبلیغات از طریق هدایای تبلیغات.

استفاده از هر کدام از روش هاش تبلیغاتی فوق شرایط خود را دارند و گاه معایبی نیز دارند بطور مثال : تبلیغات در شبکه های تلویزیونی هزینه های زیادی را برای تبلیغ دهنده به همراه دارد و یا تبلیغات چاپی و مطبوعاتی بصورت مقطعی بود و ماندگاری زیادی ندارند.

ولی طراحی سایت تبلیغاتی که در مجموعه تبلیغات رسانه های دیجیتال قرار می گیرد مزایای و فواید زیادی دارد از جمله: ماندگاری مادام العمر، هزینه بسیار ناچیز، دسترسی عموم مردم به آن، بدون محدودیت زمانی و مکانی و …

برندسازی، تبلیغات و طراحی سایت آگهی

برند، مجموعه ‌ای از علایق، نگرش‌ها و تجربه‌ها از روند شکل گیری یک محصول یا خدمات است. هر برندی برگرفته از پیشینه ای است و مردم نسبت به آن ذهنیتی داشته و واکنش نشان می‌دهند.

تصویر برند از ترکیب اجزای متفاوت هویت و به کمک گرافیک و تبلیغات ساخته می شود. تبلیغات محور اصلی فرآیند اطلاع رسانی به مصرف کننده درباره فواید اصلی محصول و ایجاد جایگاه برای برند در ذهن وی می باشد. کیفیت محصول اصلی، ارزش های درونی محصول را پرورش می دهد درحالیکه تبلیغات تلاش می کند تا باورهای موجود درباره کیفیت محصول را حتی گاهی با اغراق بیان کند.

همه ابزارها، سبک ها و شیوه های تبلیغاتی در ایجاد و شکل گیری برند موثرند ولی موثرتر از همه آنها، طراحی سایت آگهی و تبلیغاتی می باشد که بعنوان تکتیک عصر ارتباطاتی امروز در پروش باورهای عمومی نسبت به محصول، بیان حقایق و برشمردن و معرفی ویژگی های محصولات تولیدی یک شرکت یا خدمات آنها به جهت عدم محدودیت مکانی و زمانی، داشتن فرصت و فضای زیاد، مخاطب پذیری اقشار مختلف و دلایل بیشمار دیگر نقش راهبردی دارد.

سبک های تبلیغات و طراحی سایت تبلیغاتی

صنعت تبلیغات از شیوه ها و سبک های مختلفی جهت پیشبرد اهداف کمک می گیرد از جمله: تبلیغات کلاسیک، تبلیغات چریکی، تبلیغات نامحسوس، تبلیغات ویروسی، تبلیغات شفاهی، تبلیغات اینترنتی و آنلاین که طراحی وب سایت های تبلیغاتی در زُمره تبلیغات آنلاین محسوب می شوند.

مدل ها و شیوه های تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی نیز بسان دیگر متدهای تبلیغاتی دارای مدل های متفاوت و مختلفی است از جمله :

  • تبلیغات کلیکی

اکثر موتورهای جستجو سرویسی به وب سایت ها جهت تبلیغات و بازاریابی اینترنتی به نام “تبلیغات کلیکی” ارایه می دهند. تبلیغ کنندگان، تبلیغات مختصر خود را در صفحه نتایج موتورهای جستجو بر اساس کلمات کلیدی خاص قرار می دهند. هر چند بابت قرار گرفتن این تبلیغات، هزینه ای پرداخت نمی کنید، اما موتورهای جستجو بعنوان هزینه تبلیغات وب سایت در مقابل هر کلیک بر روی تبلیغات شما، مبلغی دریافت می نمایند. از همین رو نام این سرویس “تبلیغات کلیکی” اطلاق می شود.

این روش تبلیغات چگونه عمل می کند؟ وقتی کاربری در موتور جستجو دنبال عبارت یا اصطلاح یا سوالی می گردد، مانند: “مکمل های بدنسازی چیست؟” اگر کلمه مورد نظر در سوالات مطرح شده، مشابه کلمه کلیدی و یا عبارت کلیدی موجود در وب سایت شما بود، تبلیغات شما ظاهر خواهد شد. درخواست تبلیغات خود را برای رسیدگی باید عنوان نموده تا اعمال شود و پس از آن تعرفه تبلیغات به ازای هر کلیک توسط موتورهای جستجو برای شما ارسال خواهد شد.

اگر تبلیغات وب سایت شما توجه افراد را معطوف نکرد و هیچ کاربری بر روی آن کلیک ننمود، در اینصورت هیچ پولی پرداخت نخواهید کرد. اگر از این روش به درستی استفاده شود نتایج آن برای وب سایت شما می تواند بسیار مفید باشد.

web-ads
  • تبلیغات ایمیلی (ایمیل مارکتینگ)

از قدیمی ترین سبک های تبلیغات اینترنتی است. شیوه بسیار هدفمندی بوده و درصورتیکه برای بانک ایمیل مخاطبان خود ارسال کنید بسرعت نتایج موثر آنرا خواهید دید.

  • تبلیغات بنری در وبسایت ها

پُر کاربردترین شكل تبلیغات اینترنتی، بنرها به شمار می‌آیند. استفاده از ابزار و روش‌های نوین، افزون بر افزایش تأثیر این شكل از تبلیغات، تحول چشمگیری در این نوع تبلیغ ایجاد كرده است. تبلیغات بنری نقش بسزایی در افزایش قابلیت‌های علائم تجاری و معرفی خدمات و محصولات دارند. تبلیغات بنری سه دسته اند : بنر ثابت، بنر پویا (انیمیشنی)، بنر تعاملی. توصیه بر این است که از بنر فلش استفاده نشود چون ممکن است بعضی از کاربرها نتوانند از این بنرها استفاده نمایند و در عوض از عکس متحرک استفاده شود.

  • تبلیغات متنی
  • تبلیغات متنی یکی از بهترین روش های تبلیغات اینترنتی است. هزینه پایین و افزایش یافتن جایگاه سایت در موتورهای جستجو به لحاظ غنای محتوایی و استفاده از کلمات کلیدی در متن تبلیغات از مهمترین مزایای این روش است.
  • تبلیغات کاتالوگ دیجیتال

به نوعی ترکیبی از تبلیغات متنی و بنری محسوب می گردد. یک عکس مربوط به شرکت و یک خط توضیح درباره آگهی نمایش داده می شود که البته در ایران رایج نیست ولی یکی از مؤثرترین روش های تبلیغات اینترنتی است.

  • تبلیغات از طریق سئو

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل به سادگی میسر نیست. در صورتیکه طراحی سایت بر اساس اصول و تکنیک های سئو اجرا و برنامه نویسی شود، شانس زیادی برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل وجود دارد.

  • سیستم تبلیغات ” پاپ آپ “

پاپ آپ (بالاپر) تبلیغات آگهی است که نمایش آن در یک پنجره جدید مرورگر صورت می گیرد و کاربر با کلیک بر روی قسمت های مختلف سایت، پنجره ها یا صفحات آگهی بطور ناگهانی باز می شوند. اندازه استانداردی برای آگهی های پاپ آپ ها وجود ندارد. شاید بارها روی یک وبسایت کلیک کرده باشید و هزار تا پنجره تبلیغاتی فروش محصول به نمایش در آمده باشد که باز شدن این پنجره ها از سیستم “بالاپر” تبعیت می کنند که معمولا کاربرها نخوانده، این صفحات را می بندند.

  • ویدئو آنلاین

کلیپ ها و تیزرهای تبلیغاتی جذاب و خلاقانه با قرار گیری و نمایش در وب سایت های ویدئو آنلاین مثل آپارات، یکی از جدیدترین و جذاب ترین شیوه های تبلیغ اینترنتی می باشد که می تواند تاثیرگذاری چشمگیری داشته باشد.

  • همکاری در فروش

این سیستم توسط فروشگاه های اینترنتی بویژه فروشگاه هایی که محصولات دانلودی مانند نرم افزار، فروش فایل و غیره می فروشند استفاده می گردد.

تحليل ترافيک سايت و ساخت سایت تبلیغات

آمار و تعداد بینندگان در طراحی سایت تبلیغاتی و آگهی حرف اول را می زند چرا که بدون وجود تعداد زیاد بازدیدکنندگان سایت تبلیغاتی هیچ کارآیی نخواهد داشت. وب سایت های تبلیغاتی که دارای حجم بالایی از آگهی می باشند نشانگر آنست که دارای ببینده بیشتری بوده و محبوبیت زیادی در بین کاربران دارند. از اینرو تحلیل میزان بازدیدکنندگان و ترافیک سایت و تحلیل میزان برقراری ارتباط کاربران به وب سایت آگهی در طراحی وب سایت تبلیغاتیبسیار مهم است.

digital-display

در تحليل آماري وب سایت تبلیغاتی موارد زیر بررسی می گردد:

۱-  شناسايي علاقمندی های کاربران در سايت.

۲- شناسايي شیوه ها و محتواهایی که بهتر جواب داده اند.

۴- شناسايي محبوب ترین و پُر بازدیدترین  بخش هاي وب سايت.

۵- آگاهي از روش هاي اتصال به سايت و نرم افزارهاي استفاده شده کاربران براي ورود و مشاهده سايت.

۶- وب سایت از چه کشورهايي بازدید داشته است؟

۷- کدام صفحات سايت بيشتر مورد بازديد قرار گرفته است؟

۸- چه ساعاتی در طی شبانه روز بيشترين مراجعه به سايت وجود داشته است؟

۹- بطور روزانه، ماهانه و سالانه چند دفعه سايت مورد بازديد قرار گرفته است؟

ویژگی های ژیوار برای طراحی سایت تبلیغاتی

 

طراحی گرافیکی حرفه ای و اختصاصی، پنل مدیریتی فارسی و بسیار ساده و روان،  سرعت لود سریع صفحات،  برخورداری از امنیت بالا، سئو سایت بسیار قوی و قرار گرفتن آگهی ها در نتایج بالای موتورهای جستجو همچون گوگل در نتیجه افزایش بازدیدکنندگان، پشتیبانی و آموزش پنل مدیریت، ساخت و طراحی اپلیکیشن موبایل از ویژگی های بارز ژیوار در طراحی وب سایت تبلیغاتی است.