logo

شرکت فناوری اطلاعات ژیوار

ما تیمی متشکل از افراد متخصص داریم که علاقه‌ی شدیدی به تکنولوژی روز بین همه‌ی ما وجود دارد، کار تیمی را خوب می‌شناسیم و برای داشتن بهترین تیم، ژیوار را بر پایه اصول شش گانه رشد، مشتری محوری، شفافیت، احترام، گسترش دانش، توجه و تعهد به مسئولیت‌های اجتماعی گسترش دادیم.
info@jiwaronline.com
09125548314

طراحی سایت خبری

5842ab75a6515b1e0ad75b0b

عصر حاضر دنیای خبر و اطلاعات بوده و آگاهی از اخبار و رویدادها برای آحاد جامعه از اولویت های مهم است. چه آنکه برای آپدیت بودن بایستی در اسرع وقت از خبرها مطلع شد. طراحی سایت خبری که در اطلاع رسانی و ارایه اخبار جدید و دست اول به مردم ابزار کلیدی و کارآمدی است در دو دسته طراحی سایت خبر عمومی و طراحی سایت اخبار تخصصی می تواند اجرا و پیاده سازی گردد.

بطور مثال در زمینه  هایی که محتوای خبری آنها عمومی و متنوع می باشد می توان به  سایت خبرگزاری فارس » و یا سایت خبری «ایسنا» و یا وب سایت خبرگزاری «مهر» و در زمینه دسته دوم که به درج خبرهای خاص و یا تخصصی می پردازند به سایت «معدن نیوز» با موضوعات اخبار صنایع معدنی ایران؛ سایت «ایلنا» به اخبار و وقایع مشاغل و کار؛ سایت «میراث آریا»  به رویدادهای گردشگری و صنعت توریسم؛ سایت «خبرگزاری بین‌المللی ایکنا» که به خبرهای مذهبی و قرآنی می پردازد اشاره نمود.

طراحی سایت خبر خوان نیز از جمله طراحی های وب سایت خبری می باشد. وب سایت « خبر خوان »  سایتی است که خبرها را از منابع سایت های خبری دیگر جمع آوری نموده و تیتر و خلاصه ای از خبرها را جهت نمایش به کاربران فراخوانی می کند و کاربر با کلیک بر روی عنوان خبر به سایت اصلی که خبر از آنجا ذکر شده است، رهنمون می شود.

dw-focus

کاربرد طراحی وب سایت خبری

اصلی ترین کارکرد و کاربرد طراحی سایت خبر در اختیار گزاردن خبرهای تازه و دست اول به مخاطبان است. در طراحی سایت خبری بایستی این نکته پایه ای مد نظر قرار گیرد که سایت قابلیت بروز رسانی سریع  را دارا باشد تا بتوان متن اخبار جدید را در آن بارگزاری نمود.

طراحی وب سایت خبرگزاری های مشهور جهان

اغلب روزنامه ها و نشریات و همچنین شبکه های تلویزیونی و رادیویی معتبر و مشهور جهان علاوه بر ابزارهای رسانه ای خود دارای سایت خبری بین المللی نیز می باشند تا بتوانند هواداران خود را بیشتر تحت پوشش خبری قرار دهند و نیز مخاطبان جدیدی را به سوی خود جذب نمایند. این مساله اهمیت و جایگاه ویژه طراحی وب سایت  خبری را بیشتر آشکار می سازد. از اینگونه وب سایت ها می توان بی بی سی، آشیوتدپرس، سی ان ان، خبرگزاری رویتر و … را بعنوان نمونه ذکر کرد.

امکانات طراحی وب سایت خبرگزاری

  • طراحی بخش منو

در وب سایت خبری طراحی منو و المان های آن برای اینکه کاربران به مورد نظر خود سریعا دسترسی داشته باشند مهم است. مثلا در سایت های خبری عمومی موضوعاتی مانند: سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، سلامت، آرشیو، ویدئو و … یا بطور مثال در سایت خبری تخصصی مربوط به حوزه پتروشیمی عناوینی مانند : نفت، گاز، مناقصه و مزایده، پالایشگاه ها، فرآورده های نفتی و … در منو بطور جداگانه طراحی  شده و محتوای مربوط به هر کدام در قسمت های تعیین شده قرار می گیرد.

  • اطلاعات تماس

شماره های تماس با دفتر خبرگزاری در این قسمت می تواند ذکر گردد.

  • ایجاد دسته بندی

موضوعات اخبار و مطالب را می توان بصورت گروهی و زیر گروهی (سرویس ها و زیر سرویس ها) طبقه بندی نمود.

  • عکس و فیلم

امکان بارگزاری تصاویر، ویدئو، فایل صوتی با امکان جستجو برای استفاده در مصاحبه ها و گزارشات تصویری وجود دارد.

  • تعیین سطوح دسترسی

در طراحی وب سایت خبری جهت تولید، ویرایش، اجازه مشاهده، حق انتشار و خروج از انتشار امکان تنظیم سطح دسترسی وجود دارد.

  • طراحی بخش ارسال خبر

امکان تولید و ارسال خبر توسط اعضای تحریریه و یا خبرنگاران افتخاری در سایت مهیا شده است.

  • قابلیت الصاق واتر مارک

واتر مارک به مفهوم قرار دادن لوگو، آرم تجاری یا نام سایت به شکل گرافیکی خاص بر روی تصاویر یا ویدئوها جهت اختصاصی نشان دادن آن عکس یا ویدئو بوده که مشمول حق کپی رایت می گردد. که این قابلیت در طراحی سایت خبری وجود دارد.

  • طراحی سیستم مدیریت متون

متن مطالب و اخبار توسط نرم افزارهای ویرایشگر قابل بازبینی، ویرایش و مدیریت است.

  • تعیین خروجی خبر

شاخص بندی و تعریف نمودن خروجی خبر ( به شکل های : خروجی عمومی، اسلایدر،  نمایش خبر بر روی قسمت های مختلف سایت با افکت های خاص، خبر فوری، تصویری و یا فایل صوتی و …) از قابلیت های دیگر طراحی سایت خبری می باشد.

  • تعریف و تعیین نوع خبر

خبر لیدر، عنوان، موضوع، تیتر، روتیتر، سو تیتیر، کلیدواژه ها، توضیحات متا و ساختار کلی خبر قابل تعیین و ایجاد است.

  • پخش آنلاین ویدئو

این ویژگی جهت بارگذاری و پخش آنلاین ویدئو در خبر به همراه پلییر اختصاصی فراهم شده دانلود ویدئو و یا اشتراک گذاری آن توسط کاربران در شبکه های اجتماعی نیز از امتیازات دیگر طراحی سایت خبر است.

  • فیلد جستجو

اخبار و مطالب بر اساس موضوع، عنوان، تاریخ انتشار و … قابل سرچ می باشند.

  • آمار

تعداد بازدیدکنندگان اخبار و مطالب بطور روزانه، ماهیانه و سالیانه قابل ثبت است.

  • ایجاد زمانبندی

تعیین اینکه هر خبر یا مطلبی در چه تاریخی برای مشاهده عموم در سایت منتشر گردد وجود دارد.

  • طراحی پنل مدیریت تبلیغات

تبلیغات به شکل های مختلف مانند : متنی، بنر های متحرک، شبکه ای  و … را می توان اجرا و مدیریت کرد.

  • طراحی صفحه دیدگاه ها

دیدگاه ها و نظرات ثبت شده کاربران برای اخبار توسط مدیر سایت قابل حذف یا انتشار بر روی سایت است.

  • طراحی صفحه بایگانی

کل اخبار بر اساس تاریخ انتشار بایگانی شده و کاربر در صورتی که به دنبال اخبار قدیمی می گردد می تواند با جستجوی عنوان یا موضوع خبر و یا از طریق جستجوهای پیشرفته مطلب مورد نظر خود را بیابد.

  • پیاده سازی RSS

قابلیت سرویس های خروجی اخبار RSS بصورت طبقه بندی شده در طراحی وب سایت خبرگزاری لحاظ شده و پیاده سازی می گردد.

  • طراحی سیستم مدیریت ماژول ها و امکانات دیگر
News-web-design-768x340

امکان ایجاد اخبار پُربیننده در قسمت پُر بازدیدها بر اساس میزان مشاهده، اخبار جدید در قسمت تازه ها و نیز اخبار ویژه و داغ و همچنین ماژول نظر سنجی از امکانات وب سایت های خبری محسوب می شود.

قابلیت های طراحی سایت خبری توسط ژیوار

شرکت ‌ژیوار با استفاده از طراحی سایت خبری با PHP که یک تکنولوژی مبتنی بر سرويس دهنده می باشد و یکی از سریع ترین زبان های برنامه نویسی در عرصه وب برای اجرا و پیاده سازی سایت های خبری محسوب می گردد باعث افزایش سرعت لود صفحات شده و از همینرو مخاطبان می توانند اخبار و صفحات مختلف سایت را براحتی و با اتلاف کمتر وقت مشاهده و مطالعه نمایند.

اجرا و طراحی نسخه موبایلی سایت های خبری از مزایای دیگر ژیوار آنلاین است تا از طریق این نسخه کاربران بتوانند وب سایت اصلی خبر را به همان شکل و شمایلی که بر روی لپ تاپ یا کامپیوتر دیده می شود مشاهده و مورد استفاده قرار دهند.

داشتن سئوی قوی از خصوصیات دیگر طراحی وب سایت خبری توسط ژیوار می باشد، تا از طریق سئوی قدرتمند سایت شما در میان انواع وب سایت های خبری از رتبه و امتیاز خوبی در موتورهای جستجو برخوردار بوده و همواره پیش روی مخاطبان باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و بهره مندی از مشاوره رایگان می توانید با متخصصان ما تماس حاصل فرمایید.

 

ژیوار آنلاین با طراحی سایت کاربر پسند و با ظاهری چشمگیر و همچنین امکان بروز رسانی آن موجب می گردد تا سایت شما همیشه فعال و در معرض دید بوده و نسبت به رقبا از جایگاه بالاتری برخوردار باشد.