logo

شرکت فناوری اطلاعات ژیوار

ما تیمی متشکل از افراد متخصص داریم که علاقه‌ی شدیدی به تکنولوژی روز بین همه‌ی ما وجود دارد، کار تیمی را خوب می‌شناسیم و برای داشتن بهترین تیم، ژیوار را بر پایه اصول شش گانه رشد، مشتری محوری، شفافیت، احترام، گسترش دانش، توجه و تعهد به مسئولیت‌های اجتماعی گسترش دادیم.
info@jiwaronline.com
09125548314

طراحی سایت اداری

15

همچنانکه در عصر حاضر داشتن وب سایت برای شرکت ها، و تشکل های غیر دولتی امری اجتناب ناپذیر است، طراحی سایت اداری برای ادارات، سازمان ها و ارگان های دولتی و وزارتخانه ها نیز حائز اهمیت است. چرا که اگر امروزه یک اداره یا سازمان دولتی وب سایت اختصاصی و کارآمد نداشته باشد از دیدگاه افراد و مخاطبانی که با آن اداره یا سازمان در ارتباط هستند جایگاه مطلوبی نخواهد داشت و چون بیشتر افراد سعی دارند که جهت جلوگیری از اتلاف زمان و عدم رویارویی با ترافیک و آلودگی هوا، به جای مراجعه حضوری به ادارات از طریق وب سایت و اینترنت مسایل و درخواست های خود را رتق و فتق نمایند که در نتیجه از اتلاف وقت ارباب رجوع و نیز از شلوغی و ازدحام افراد در این مکان های عمومی جلوگیری بعمل می آید، همچنین طراحی سایت اداری برای سازمان ها و نهادهای دولتی در منعکس ساختن اطلاعات، همگان را بصورت سیستماتیک و هماهنگ ملزم می کند تا جهت سهولت کارشان از وب سایت استفاده نمایند.

چرا طراحی سایت اداری لازم است؟

طراحی سایت برای ادارات، سازمان ها و وزارتخانه ها بایستی هم بر پایه دیدگاه و نظر کارمندان و مسئولان و همچنین بر اساس نیازها و خواسته های ارباب رجوع طرح ریزی و پیاده سازی گردد. ادارات دولتی و همچنین اغلب تشکل های غیر دولتی بر پایه ارایه خدمات، شکل گرفته اند، لذا ارایه خدمات الكترونیكی از طریق وب سایت به مراجعان و مخاطبان باید در طراحی سایت های ادارای در مرکزیت امر قرار بگیرد.

با توجه به اینكه هدف از طراحی وب سایت ادارات، دادن خدمات الكترونیكی مطلوب جهت افزایش بازده كاری و همچنین كاهش تردد افراد در ادارات مختلف می باشد، لذا طراحی پورتال و یا طراحی سایت اداره و بهینه سازی اینگونه وب سایت ها باید به گونه ای انجام شود كه علاوه بر اطلاع رسانی مطلوب، بتواند به بهترین نحو از طریق طراحی فرم های الكترونیكی، ارتباط بین مخاطبان و این ادارات را تسهیل نمایند.

123201

پیش رفتن به سوی تحقق دولت الکترونیک نیز یکی از مهمترین اهداف و پیامدهای بهره گیری از فضای مجازی بعنوان ابزاری پُر قدرت جهت اطلاع رسانی و ایجاد ارتباط مخاطبان با یک نهاد دولتی و یا یک ارگان رسمی محسوب می گردد.

ادارات دولتی که بر پایه تشکیلات سیستماتیک بنا شده اند، برای ارایه خدمات خود ملزم به داشتن وب سایتی هستند که بتوانند توسط آن به ارایه خدمات الکترونیکی بپردازند و بدین طریق به مراجعان و مخاطبان خود پاسخگو باشند.

پروسه خدمات الکترونیکی توسط ادارات، راندمان کاری را بالا برده، تعداد پاسخگویی به ارباب رجوع ها را افزایش می دهد و همچنین موجب رضایت مراجعان می گردد.

طراحی وب سایت ادارات -اداره تاکسیرانی شهرستان پیرانشهر-؛ طراحی سایت سازمانی؛ طراحی پورتال سازمانی؛ طراحی پورتال اداری؛ طراحی اتوماسیون داخلی؛ پشتیبانی سایت های سازمانی و اداری؛ بهینه سازی وب سایت های اداری به منظور افزایش رتبه در موتورهای جستجو مانند گوگل؛ برنامه نویسی وب سایت های خاص جهت مرتفع ساختن نیازهای سازمانی و اداری؛ طراحی پورتال وزارتخانه از جمله مهمترین خدمات شرکت ژیوار در زمینه ارایه خدمات به سازمان ها و ارگان های دولتی و غیر دولتی می باشد.

محورهای طراحی سایت اداری

طراحی پورتال سازمانی یا طراحی وب سایت های اداری در جهت اتوماسیون و مکانیزه کردن پروسه های اداری و شتاب گیری تحقق دولت الکترونیک بر پایه محورهای اصلی همچون: ارایه خدمات سریع تر و مطلوب تر به ارباب رجوع، کاهش بروکراسی اداری، صرفه جویی و یا حذف مصرف کاغذ، انعکاس دقیق و مفصل بخشنامه ها، آیین نامه ها و اطلاعیه ها، ارایه فرم ها و فایل های مورد نیاز ارباب رجوع بصورت الکترونیکی انجام می گیرد.

مزایای طراحی وب سایت اداری

برخی از پیامدهای مثبت و مزایایی که طراحی سایت اداری بدنبال دارد عبارتند از :

امکان ایجاد اتوماسیون اداری که به تبع آن نتایج مفید و مثبت ذیل بدست می آید:

قابلیت برقراری ارتباط بین کارمندان و پرسنل بدون محدودیت مکانی و زمانی.

امکان ارسال مکتوبات و نامه های الکترونیکی.

کاهش بروکراسی اداری.

کاهش مراجعات حضوری در نتیجه کاهش ترافیک و کاهش آلودگی هوا.

صرفه جویی در هزینه های جاری و محرمانه ماندن اطلاعات.

امکان بایگانی اطلاعات بر روی فضای مجازی امن بصورت دائمی و با هزینه نگهداری کم و در نتیجه حذف هزینه ها و فضای فیزیکی لازم برای بایگانی به روش سنتی.

کاهش و یا حذف مصرف کاغذ.

امکان ایجاد ارتباط و تعامل با ادارات دیگر جهت انجام اموراتی همچون استعلام، نامه نگاری سریع، ارسال مدارک بصورت الکترونیکی و…

جلوگیری از مفقود شدن مدارک و نامه ها .

کاهش مراجعات حضوری ارباب رجوع.

صرفه جویی در استفاده از نیروی انسانی.

مدیریت زمان .

امکان اطلاع رسانی مطلوب.

چرا شرکت ژیوار را برای ساخت سایت اداری انتخاب کنیم؟

شرکت ژیوار با توجه به نیاز ادارات و سازمان ها و نوع فعالیت آنها و ماهیت خدماتی که ارایه می دهند با تکیه بر دانش و تجربه کارشناسان حرفه ای خود آمادگی خود را جهت طراحی پورتال و طراحی سایت اداری و سازمان های دولتی و وزارتخانه ها اعلام می نماید.

طراحی سایت واکنشگرا که عموم مخاطبان بتوانند وب سایت اداره را در صفحه نمایشگر موبایل و تبلت خود بدون هیچگونه تغییر اندازه ای مشاهده نمایند، ایجاد سیستم اتوماسیون حرفه ای، پیاده سازی پنل مدیریت ساده جهت کاربرد روزانه و به روز رسانی آسان توسط مدیر سایت، لود مناسب و بالا آمدن سریع صفحات وب، بهینه سازی و افزایش رتبه و جایگاه وب سایت های اداری در موتورهای جستجوگر با استفاده از تکنیک های به روز ” سئو ” همگی موجب شده اند تا شما ژیوار را به انتخابی درست جهت طراحی سایت های سازمانی و اداری برگزینید.