logo

شرکت فناوری اطلاعات ژیوار

ما تیمی متشکل از افراد متخصص داریم که علاقه‌ی شدیدی به تکنولوژی روز بین همه‌ی ما وجود دارد، کار تیمی را خوب می‌شناسیم و برای داشتن بهترین تیم، ژیوار را بر پایه اصول شش گانه رشد، مشتری محوری، شفافیت، احترام، گسترش دانش، توجه و تعهد به مسئولیت‌های اجتماعی گسترش دادیم.
info@jiwaronline.com
09125548314

چرا به وب سایت نیاز داریم؟

چرا به وب سایت نیاز داریم؟

استیو جابز هم این سوال را پرسیده بود. او تک تک عملیات هایی را که در شرکتش انجام می شد را به چالش کشید و همه نیروهای کاری از مهندسان گرفته تا پرسنل مالی را به انجام کارها به روشهای متفاوتی با گذشته واداشت. زیرا همیشه از آنها می خواست که راجع به اینکه چرا کاری را به یک روش خاصی انجام می دهند فکر کنند و این جواب که “خب این روش ایه که همه همینطوری انجام میدن” اصلا برای او قانع کننده نبود.

من وقتی چندین سال پیش اولین حرفه تجاری خود رو شروع کردم اولین چیزی که از خودم پرسیدم این بود که آیا من به یک وبسایت نیاز دارم؟ چرا چنین فکری کردم؟ چرا من به وب سایت نیاز دارم؟ به چه شرکت طراحی سایت اعتماد کنم؟ بنابراین من تصمیم گرفتم که به روش استیو جابز این مسئله را بررسی کرده و پاسخی برای این سوال بنیادی پیدا کنم که اساسا چرا من به عنوان مالک یک فعالیت تجاری کوچک به وبسایت نیاز دارم.

چرا به وب سایت نیاز داریم؟

 

دلیل شماره ۱: بروشورهای آنلاین

شرکت ها مبالغ کلانی برای تولید و توزیع برشور هزینه می کنند که با داشتن وب سایت می توانند از تمامی آن هزینه ها پرهیز کنند. مشتریان بالقوه شما به راحتی می توانند به اطلاعات مربوط به شما و محصولاتتان به صورت آنلاین دست یابند. اگر شما فعالیت تجاری خود را عمدتا از طریق ارتباطات شخصی و شبکه سازی انجام می دهدید در این صورت مشتریان تمایل دارند که وب سایت شما را بازدید نمایند.

 

دلیل شماره ۲: مشتریان بیشتر

بیشتر از ۲.۴ ملیارد نفر در روز از اینترنت استفاده میکنن و حداقل ۹۰ درصد ار آنها طی ۱۲ ماه گذشته حداقل یکبار به صورت آنلاین خرید انجام داده و یا با شرکتی تماس گرفته اند. بنابرین در صورت نداشتن وبسایت شما دارای یک حلقه مفقوده خواهید بود.

 

دلیل شماره ۳: ارزش های تجاری

آیا تا به حال سعی کرده اید یک وام تجاری بگیرید؟ می دانید که ابدا کار ساده ای نیست. اگر مدیر بانک مربوطه بخواهد وبسایت شما را ببیند چه بهتر که یک وبسایت عالی داشته باشید. این موضوع صرفا محدود به مدیر بانک نیست چرا که تصویر شما در ذهن همه و به خصوص مشتریان شما در صورت نداشتن وبسایت خوب مخدوش خواهد شد.

 

دلیل شماره ۴: داشتن تاثیر بیشتر

در صورت داشتن وب سایت امکان بالقوه بازدید آن توسط هزاران نفر وجود دارد و بنابراین شما این امکان را دارید که تصمیمات افراد را تحت تاثیر قرار داده و یا به آنها آموزش دهید.

 

دلیل شماره ۵: فرصتی برای خودنمایی

شما خود بهتر می دانید که شناخته شدن کار شما توسط افراد چه حس خوبی را ایجاد میکند. پس شما با داشتن وبسایت می توانید کارهایی را که توان انجام آن را دارید به مردم بشناسانید و به کار خود ببالید.

 

دلیل شمار ۶: کمک به تحقق سریع تر اهداف تجاری

درست شنیدید! وقتی پای آماده سازی محتویاتی که قرار است در وبسایت خود بگذارید به میان آید شما مجبور خواهید بود جنبه هایی از کار تجاری خود را بازبینی کنید که شاید سالها به آن فکر هم نکرده اید. احتمالا به همین خاطر اهداف تجاری خود را مورد بررسی مجدد قرار خواهید داد.

 

دلیل شماره ۷: موانع کمتر برای ورود به یک حوزه کار جدید

آیا تا به حال شده که بخواهید تجارت جدیدی در کنار تجارت فعلی راه بیاندازید؟ در اینصورت اینکار را در محیط مجازی با سادگی بیشتری انجام خواهید داد. در واقع با استفاده از بعضی سازندگان رایگان سایت بدون هیچ هزینه ای می توانید اینکار را انجام دهید.

 

دلیل شماره ۸: سرویس ۲۴ ساعته شبانه روزی

سایت شما به صورت ۲۴*۷ بدون هیچگونه نظارت و بدون نیاز به محافظت به کار خود ادامه می دهد و بنابراین همیشه در دسترس کاربران می باشد.

 

دلیل شماره ۹: ارتباط با مشتریان

با داشتن یک وبلاگ و یا حتی ارسال فید به وبسایت خود می توانید مشتریان را از سرویس ها، تولیدات، پیشنهاد ها، وقایع، عکسها و هرگونه محتوای جدید خود آگاه کنید.

 

دلیل شماره ۱۰: بازاریابی

اینترنت افق های جدیدی برای بازاریابی گشوده است که قبلا در دسترس نبودند. وب سایت می تواند به شما کمک کند که با استفاده از تکنینک های بازاریابی کم هزینه بتواند فعالیت های تجاری جدیدی را جذب کنید.

 

دلیل شماره ۱۱: پشتیبانی مشتریان

شما با استفاده از یک ابزار Ticketing میتوانید هزینه پشتیبانی از مشتریان را کمتر کنید و یا حداقل یک بخش FAQ روی سایت خود داشته باشید . من همین الان می توانم ۵ شرکت را اسم ببرم که می توانند سرویس پشتیبانی از مشتریان را با وبسایت شما به خوبی یکپارچه نمایند.

 

دلیل شماره ۱۲: email@mywebsite.com

البته راه های دیگری هم برای داشتن ایمیل وجود دارد، اما در صورت داشتن وبسایت خودتان می توانید آدرس ایمیل اختصاصی به شکل دلخواه خود را داشته باشید که بسیار حرفه ای تر است و به راحتی می توان آنرا به خاطر سپرد. ممکن است شما آدرس های ایمیل شخصی از سایت های عمومی داشته باشید اما به خاطر سپردن آنها برای مشتریان ساده نیست.

 

دلیل شماره ۱۳: استفاده رسانه ایی

هر چند ممکن است کمی عجیب به نظر برسد اما می توانید جهت اطلاع رسانی، رسانه ایی راجع به تجارت خود داشته باشید. اما انجام اینکار مستلزم داشتن وبسایت می باشد.

 

دلیل شماره ۱۴: آزادی عمل داشته باشید

بهترین جواب برای این پرسش که چرا باید وب سایت داشته باشم این است که می توانید آزادی عمل داشته باشید. داشتن وب سایت ساده ترین راهی است که بتوانید بعد از ترک محل کار خود امرار معاش کنید.

 

دلیل شماره ۱۵: هر موضوع و سرگرمی می تواند مطرح شود

آیا عاشق ورزش هستید؟ رقص باله، عکاسی، تعطیلات، Kitkat ، اسکیت، علوم و حیوانات و … چطور؟ خب در اینصورت شما یک ایده تجاری دارید که می تواند به واقعیت بپیوندد، زیرا اینترنت فضای عظیمی برای ویلاگ های مفیدی است که میتوانند بازدید و سرمایه جذب نمایند. کافی است چیزی را که دوست دارید انتخاب نموده و شروع به نوشتن راجع به آن کنید.

 

دلیل شماره ۱۶: برقراری ارتباط با همکاران دارنده وبسایت

وقتی شما دارای وبسایت باشد میتوانید اصطلاحا خود را دارنده سایت بنامید . در واقع دلیل شماره ۱۶ برای داشتن وب سایت این اشت میتوانید ارتباط روستی و تجاری با سایر دارندگان وبسایت برقرار نمایید. این امر میتواند منجر به منابع درآمد بیشتر برای شما گردد.

 

دلیل شماره ۱۷: شما صاحب یک سخگو میشوید

آیا تا به حال شده است که با کسی بحث کنید و به او بگویید “خب من راجع به این موضوع یک مقاله روی وبسایتم قرار داده ام” و می دانید که چه حس خوبی است. افراد به دلایلی وقتی شما راجع به یک موضوع روی وبسایت خود مطلبی نوشته باشید با شما بحث نمی کنند.

همچنین وبسایت این امکان را به شما می دهد که نظرات خود راجع به یک موضوع را بدون ترس از قضاوت شدن روی وبسایت خود بگذارید و اگر کسی یادداشتی روی سایت ما بگذارد که آنرا نمی پسندید به راحتی می توانید آن را به فولدر هرزنامه منتقل کنید.

 

دلیل شماره ۱۸: شما نیاز به اجازه از وکیل شرکت یا رییس خود ندارید.

Ash Ambridge مرتبا فحاشی می کند و کسی نمی تواند از او بخواهد که این کار را انجام ندهد چون خودش رییس خودش است چرا که اکنون یک تجارت در کلاس جهانی با هزاران مشتری دارد.

 

دلیل شماره ۱۹: بزرگان را شکست دهید

آیا تا به حال شده است که بخواهید تجارتی را شروع کنید و ندانید چطور با نامهای بزرگی که در حوزه هستند رقابت کنید؟ با ساختن یک وبسایت فوق العاده خوب و داشتن استراتزی قوی پشت آن می توانید نام های بزرگ را به زیر بکشید. ممکن است نتوانید آسمان خراش های بزرگ را از آنها بسازید اما وب سایت شما می تواند دیوارهای میان شما و آنها را بشکند.

 

دلیل شماره ۲۰: کمک به شما برای یافتن شغل جدید

شرط میبندم که انتظار این مورد را نداشتید! تا به حال تماما از این که چطور وبسایت می تواند به تجارت شما کمک کند گفته شد اما در واقع می تواند از بعد شخصی هم برای شما خیلی مفید باشد.

وب سایت نه تنها می تواند رزومه شما را ارایه دهد بلکه با داشتن و مدیریت وب سایت خودتان شما ناخودآگاه مهارت های کاری و ارتباطی مختلفی را به نمایش گذاشته اید. به دلیل اینکه تجربه کار در حوزه منابع انسانی را دارم می دانم که این موضوع چقدر اهمیت دارد.

 

برای طراحی سایت خود می تواند از تجربیات مجموعه ژیوار استفاده نمایید!

 

 

پس چرا به وبسایت نیاز داریم ؟

آیا می توانید دو دلیل خوب برای نداشتن آن بیاورید؟

در پایین همین پست دلایل خود را اعلام کنید.

بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه

دیدگاه
نام
ایمیل
وبسایت