logo

شرکت فناوری اطلاعات ژیوار

ما تیمی متشکل از افراد متخصص داریم که علاقه‌ی شدیدی به تکنولوژی روز بین همه‌ی ما وجود دارد، کار تیمی را خوب می‌شناسیم و برای داشتن بهترین تیم، ژیوار را بر پایه اصول شش گانه رشد، مشتری محوری، شفافیت، احترام، گسترش دانش، توجه و تعهد به مسئولیت‌های اجتماعی گسترش دادیم.
info@jiwaronline.com
09125548314

ارسال اس ام اس انبوه تبلیغاتی در پیرانشهر

پیام کوتاه و اس ام اس انبوه چیست؟

ارسال اس ام اس انبوه تبلیغاتی در پیرانشهر

انتخاب بهترین شیوه بازاریابی و ارتباط با مشتریان همواره دغدغه کسب و کارها و نهاد های مختلف بوده است. طبیعتا هر شرکت و نهادی به دنبال مقرون به صرفه ترین و در عین حال پربازده ترین شیوه ارتباطی است. از این رو بکارگیری پیامک انبوه جزء بهترین راهکارهای ارتباطی در این حوزه محسوب می شود. در این مقاله به معرفی سرویس پیامک انبوه می پردازیم.

 

پیامک انبوه چیست؟پیامک انبوه

این یک سرویس پیام رسان از نرم افزار به یک فرد (A2P) است که برای ارسال مقادیر زیاد اس ام اس به گروهی از گیرندگان، استفاده می شود.

مزایا

صرفه جویی در وقت و هزینه اولین مزیت بزرگ استفاده از سرویس پیامک انبوه است. بسیاری از کسب و کارهایی که به تازگی فعالیت خود را شروع کرده اند، می توانند با ارسال پیامک انبوه به اهداف بازاریابی و معرفی کسب وکارخود بپردازند.
علاوه برآن با توجه به تعداد کثیر استفاده کنندگان از تلفن همراه، ارسال پیامک انبوه می تواند حجم گسترده ای از مخاطبان را تحت پوشش قرار دهد. بنابراین شما با هر هدفی که پیامک انبوه را ارسال کرده باشید، بازدهی آن بسیار بالا و تقریبا ۹۵ درصد خواهد بود.
سرویس پیامک انبوه امکان ارسال پیامک هدفمند را فراهم می کند . ارسال پیامک انبوه منطقه ای ، ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت و یا برای یک صنف خاص و …  در این زمینه قرار می گیرد.
به کار گیری این سرویس امکان گزارش گیری و تحلیل آماری پیامک های ارسالی را برای شما ممکن ساخته و می توانید بازخورد آن را بررسی کنید.

چگونه پیامک انبوه ارسال کنیم؟

حال که مزیت های ارسال پیامک انبوه را برشمردیم لازم است بدانید چگونه می توان به این امکانات دست یافت. سامانه پیامکی یا پنل اس ام اس ابزاری است که همه این امکانات را برای شما فراهم می آورد.
سامانه پیامکی نرم افزاری است تحت وب (اسکریپت) که به سرویسهای مخابراتی متصل شده و امکان  ارسال و دریافت پیامک از طریق اینترنت را برای شما فراهم می آورد. برای آشنایی بیشتر در این رابطه، مقاله سامانه پیامکی را مطالعه نمایید.
اپراتورهای تلفن همراه از جمله ایرانسل و همراه اول  نرم افزار ارسال پیامک انبوه را تحت عنوان پنل اس ام اس همراه اول یا پنل اس ام اس ایرانسل توسط شرکت های تحت پوشش خود ارائه می دهند.

تیم وب وان اس ام اس درسامانه پیامکی خود بستری مناسب برای ارسال پیامک انبوه را برای شما فراهم آورده است. ما بهترین سامانه پیامکی را در اختیار شما قرار می دهیم. شما می توانید ضمن خرید پنل اس ام اس تبلیغاتی از این شرکت، تمامی خدمات ارسال پیامک انبوه  همراه اول را در اختیار داشته و بسته به نیاز خود از سرویس های ارسال پیامک زنده، ارسال منطقه ای ویا ارسال براساس کدپستی استفاده نمایید . برای آشنایی بیشتر و راحتی در خرید پنل اس ام اس مناسب خود لیست مقایسه این سرویسها را برای شما فراهم آورده ایم.

کاربردهای عمومی ارسال پیامک انبوه به وسیله پنل اس ام اس

پنل ارسال پیامک کاربرد های وسیع و نامحدودی داشته و شما می توانید بر حسب اهداف خود از آن بهره مند شوید. برخی اهداف ارسال پیامک انبوه به شرح زیر است :

  1. فروش محصولات و بازاریابی
  2. ایجاد ارتباط دو سویه میان شرکت و مردم ( نظرسنجی)
  3. اتوماسیون اداری
  4. اطلاع رسانی

فروش محصولات از طریق پیامک انبوه :

پیامک های انبوهی که در حوزه فروش و بازاریابی ارسال می شوند عموما با نام پیامک تبلیغاتی شناخته می شوند. مخاطبان این پیامک های تبلیغاتی دردو گروه طبقه بندی می شوند:
گروه اول عموم مردم هستند. اغلب ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی، جنبه معرفی شرکت، محصول و کالا را داشته و متن این پیامک ها به گونه ای است که آنها تشویق به بازدید از سایت و یا تماس با شرکت می شوند.
هدف از ارسال این پیامک ها مشتری یابی است !!!

باید توجه داشت که اگر شما به تعداد انبوهی از شماره های موبایل متن تبلیغاتی خود را ارسال کنید، احتمال اینکه بسیاری از دریافت کنندگان پیامک ها جزو بازار هدف شما باشند، بسیار کم خواهد بود.
گروه دوم مخاطبان هدفمند هستند. زمانی که شما پیامک تبلیغاتی خود را  برای یک صنف خاص و یا یک محدوده جغرافیایی خاص ارسال می کنید، در حقیقت بازار هدف خود را مشخص کرده اید. بنابراین بازدهی پیامک تبلیغاتی شما بیشتر شده و نتیجه مطلوب تری برای شما به دنبال خواهد داشت.

ایجاد ارتباط دو سویه میان مردم و شرکت :

پیامک انبوه

بکارگیری پیامک انبوه در این حوزه اغلب جنبه تبلیغاتی نداشته و شرکت ها در جهت پیشرفت حوزه های راهبردی خود اقدام به ارسال پیامک می کنند.
هدف از ارسال این پیامک های انبوه، مشورت با مشتریان و نظرسنجی است.

برای مثال یک شرکت ارائه دهنده محصولات زیبایی با ارسال پیامک به مشریان خود، اقدام به نظرسنجی بابت ارائه یک محصول جدید در آینده می کند.
مزایای این نوع پیامک این است که وفاداری مشتریان را را به دنبال داشته و شما به این وسیله به مشتریان خود یادآوری می کنید که انها را فراموش نکرده اید و برایشان احترام قائل هستید.

اطلاع رسانی :

جامعه هدف پیامک انبوهی که با هدف اطلاع رسانی انجام می شود، می تواند بسیار متغیر باشد. اطلاع رسانی هم می تواند در یک سازمان کوچک صورت گیرد و هم بخش وسیع تری شامل یک شهر، استان و حتی کشور را پوشش دهد.
برای مثال ارسال یک پیامک به منظور یادآوری ساعت و تاریخ یک جلسه اداری و یا همایش به کارمندان یک سازمان، از جمله اطلاع رسانی های درون سازمانی است که تحت عنوان اتوماسیون اداری شناخته میود.
توجه داشته باشید که شیوه اطلاع رسانی های همگانی در غالب بیلبوردها، صدا و سیما و روزنامه های کثیرالانتشار همواره رواج داشته و جایگاه خود را داشته است. اما لازم به ذکر است که هر یک شیوه های فوق، نیازمند صرف هزینه گزاف خواهد بود.

علاوه بر آن متغیر های غیر مستقیم از جمله طراحی گرافیکی جذاب، مکان یابی مناسب نصب بیلبورد تبلیغاتی و انتخاب زمان مناسب برای پخش آگهی در رسانه های جمعی از جمله چالش های پیش روی بکار گیری این شیوه های تبلیغات است که به هزینه آن مضاعف شده و دستیابی به نتیجه مطلوب را سخت تر خواهد کرد.
این در حالی است که اطلاع رسانی توسط پیامک انبوه، چه در حوزه درون سازمانی و چه در بخش وسیع تری از جامعه، نگرانی اطلاع رسانی حوزه های فوق را هم از نظر هزینه و هم از لحاظ جانمایی و بحث گرافیک و … را نداشته و می تواند در یک بازه زمانی کوتاه شما به هدفتان نزدیک سازد.

از سوی دیگر اکثریت جامعه با شنیدن صدای پیام کوتاه تلفن همراه خود، نسبت به ان عکس العمل نشان داده و اقدام به خواندن پیام می کنند. در صورتی که اگر پیامک برای مخاطب جالب بوده و احساس کند که در آینده به آن نیاز خواهد داشت، آن را ذخیره کرده و در گوشی خود نگه می دارد.

بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه

دیدگاه
نام
ایمیل
وبسایت