logo

شرکت فناوری اطلاعات ژیوار

ما تیمی متشکل از افراد متخصص داریم که علاقه‌ی شدیدی به تکنولوژی روز بین همه‌ی ما وجود دارد، کار تیمی را خوب می‌شناسیم و برای داشتن بهترین تیم، ژیوار را بر پایه اصول شش گانه رشد، مشتری محوری، شفافیت، احترام، گسترش دانش، توجه و تعهد به مسئولیت‌های اجتماعی گسترش دادیم.
info@jiwaronline.com
09125548314

طراحی سایت کاندیدای مجلس

طراحی سایت کاندیدای مجلس

طراحی سایت کاندیدای مجلس

داشتن کمپین انتخاباتی خوب می تواند شما را به پیروزی در انتخابات پیش رو هدایت کند. با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹، بسیاری از کسانی که قصد کاندیداتوری در انتخابات را دارند به این می اندیشند که باید از چه راهکارهایی برای پیروزی در انتخابات استفاده کنند. همراه داشتن یک پایگاه یا مرکزی شبانه روزی و ۲۴ ساعته برای ارتباط با اقشار مختلف مردم در حوزه های نمایندگی و معرفی اهداف, رویکردها و اطلاعیه ها سهم بسیار بزرگی در نتیجه گیری انتخابات خواهد داشت.

در چند سال گذشته، سیاستمداران در سراسر جهان به اهمیت اینترنت و فضای مجازی پی برده اند. داشتن یک وب سایت یا کمپین اینترنتی می تواند در معرفی کردن نامزدهای انتخاباتی بسیار موثر باشد. وب سایت شما می تواند در زمان انتخابات پایگاه مناسبی برای افرادی باشند که علاقه دارند از برنامه های شما مطلع شوند، با سوابق و خدمات شما در گذشته آشنا شوند و … .

طراحی سایت کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی

مردم می توانند درخواست ها و نیاز های حوزه انتخابی خود را با نمایندگان مجلس شورای اسلامی , نمایندگان مجلس خبرگان رهبری , کاندیداهای شورای اسلامی شهر و کاندیداهای شورای اسلامی روستاها در میان بگذارند و نماینده و تیم همراه ایشان نیز در اسرع وقت در هر نقطه ای از کشور و در هر زمانی، به درخواست های مردم به راحتی پاسخ دهند. به همین جهت شرکت رایانیک اسپادانا این امکان را برای نمایندگان به وجود آورده که در کوتاه ترین زمان از حرفه ای ترین خدمت بهره مند گردند و پایگاه اطلاع رسانی خود را در اختیار مردم قرار دهند.

همچنین، از آنجاییکه جوانان درصد بسیار بالایی از جامعه ایران را تشکیل می دهند، داشتن پایگاه تبلیغاتی مناسب می تواند در انتخابات بسیار به شما کمک کند. بیشتر جوانان به رسانه های موجود در فضای مجازی اهمیت خاصی می دهند، بنابراین شما می توانید از این طریق با آنها ارتباطی صمیمی و دوستانه را برقرار کنید.

شرکت فناوری اطلاعات ژیوار در نظر دارد در این ایام خدمات ویژه ی خود را به کاندیداها و نمایندگان محترم در زمینه طراحی وب سایت ارائه نماید.

امکاناتی که برای طراحی وب سایت نمایندگان مجلس در نظر گرفته شده عبارت است از: قابلیت های قرار دادن بیوگرافی و زندگی نامه ، خلاصه سوابق ، برنامه های مدنظر ، طرح های ویژه حوزه انتخاباتی ، فرم های ارتباطات مردمی ، فرم های درخواست های مردمی ، آرشیو صوتی و تصویری ، اخبار و اطلاع رسانی، رویدادها ، بورد بحث و گفتگو , بازتاب رسانه ها و اتصال به شبکه های اجتماعی ، خبرنامه , ایجاد نقل قول ، نظر سنجی ، امکان ساخت و مدیریت تعداد نامحدود صفحه و صدها امکان دیگر… .

در کنار کلیه این امکانات، با استفاده از پنل مدیریتی اختصاصی که در اختیار این امکان وجود دارد با معرفی اپراتور و تعیین سطح دسترسی های مختلف برای آنها، به مدیریت وب سایت پرداخت و امور بروز رسانی را به نحو شایسته ای انجام داد.

مزیت ها و ویژگی های طراحی وب سایت کاندیدای مجلس

دامنه و هاست رایگان

در این سرویس شما میتوانید دامنه (آدرس اینترنتی) و هاست رایگان در اختیار بگیرید.

طراح های متنوع

طراح های متنوعی در اختیار کاندیداهای مجلسقرار خواهد گرفت که با انتخاب یکی از آنها میتوانندبنا به سلیقه ی خود ظاهر وب سایت را سفارش نمایند

سازگاری با موبایل و تبلت

امروزه عده ی بسیاری از تلفن همراه و تبلت برای انجام امور اینترنتی خود استفاده می کنند. سازگار بودن وب سایت شما با این دیوایس ها این امکان را به مخاطبانتان می دهد تا به خوبی از تمام امکانات وب سایت شما استفاده کنند.

بهینه شده برای موتورهای جستجوگر

طراحی وب سایت به گونه ای انجام خواهد شد کهبه راحتی در نتایج جستجوی گوگل در رتبۀ بالا قرار بگیرد. این امر سبب دیده شدن وب سایت شما خواهد شد.

پشتیبانی بسیار قوی

کارشناسان فنی ما به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شما هستند. در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید با شماره تماس شرکت ارتباط برقرار کنید.
امینت و گارانتی وب سایت

امنیت بالا یکی از ویژگی های بسیار مهم سرویس ارائه شده است. لازم به ذکر است این سرویس بار شما گارانتی خواهد شد.

دایره ارائه خدمات نا محدود

خدمات طراحی وب سایت شرکت در شهر های اصفهان ، تهران , تبریز , شیراز ، شهرکرد , مشهد , اهواز و سایر استان ها و شهر های کشور قابل عرضه هستند.

 

اگر قصد دارید برای انتخابات کاندیدا شوید و یا نماینده ی مردم منتخب خود هستید از مشاوره رایگان ما بهره مند گردید. امیدواریم این انتخابات را هرچه با شکوه تر برگزار نماییم.

از ۵ دقیقه مشاوره رایگان ما بهره مند شوید

۰۴۴۴۴۲۳۶۷۷۶

بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه

دیدگاه
نام
ایمیل
وبسایت